Poesía aloxada,chea,viva, sin ruído.. Encher espacios con sosegados encontros de almas
viernes, 19 de junio de 2009
Pretty Woman
Onte emíteuse na Tv1 a película Prety Woman, por enésima ou máis veces. Segue a batir récords de audiencia(sobre todo entre as mulleres). É curioso. Nos tempos nos que o discurso diario é ser amigos, sen complicacións,independientes, sen futuros compartidos arrasa unha película na que un home increiblemente millonario, guapo, acertado e con maneiras rescata da rúa a unha prostituta. Namóranse, quedan xuntiños e bicándose nunhas escaleiras, despois de vencer él (por amor) o medo as alturas. Fascinante e pouco enriquecedor. Non hai guión, nin fotografía nin siquera unhos bons actores , soamente o argumento , que move o subconsciente. Os americanos teñen un don que é de facernos creer nos contos de princesas atoalladas. Quizais podamos cavilar un pouco nesto porque ou decimos o que non pensamos ou pensamos cousas diferentes as que damos a ver. En calquer caso algo non cadra. ¿ Hipócritas? ¿farsantes? ¿inmolámonos? ¿despotricamos sen escoitarnos?. Eu que pensaba que as mulleres xa case estaban liberadas!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
2 comentarios:
Hay que poner Pretty Woman en la tele. Hoy más que hace tres años.
La tele es el opio del pueblo. La tele es el olvido de la triste realidad. La tele es la materializaciòn de las ambiciones que no podemos tener de otra forma.
El éxito de una película estriba en la proyección o identificación que el espectador hace de sí mismo con alguno de los personajes. Entonces vive la película en primera persona. Se emociona con el personaje en que se ve a sí mismo. Piensa por el personaje en que se ve a sí mismo. Y cuando acaba la película, le ha pasado lo que ha sucedido al personaje en que se ve a sí mismo.
El español se identifica con la puta. Lógico. El español es un ser puteado por naturaleza. Es un ser puteado por sí mismo y por los que le rodean. Cuanto más te putean, más te gusta Pretty Woman, y más celebras la fabulosa inverosimilitud de la historia; porque, seamos realistas, a ningún millonario que se identifique con el protagonista le gustará la película, y hay más putas que millonarios. En eso se basa el ingenio comercial del americano. En eso se basa la ingenuidad cinematográfica del español. Putea al español cada día más... y vuelve a soltarle por la tele Pretty Woman.
¿A qué ya encaja?
gustame a expresion "princesas atoalladas", son palabras bonitas que encaixan moi ben. unha princesa atoallada pode subir ao ceo e casarse coas nubes. unha princesa atoallada pode espir a pel ata quedar baleira. unha princesa atoallada pode chegar a ser unha puta se se concentra moito no que fai e no seu traballo. espero que sigas fotografando o mar e a música das árbores, querida fada ribelma.
Publicar un comentario